CONSELL ESCOLAR

El Consell Escolar és l’òrgan de participació en el control i gestió del centre dels diferents sectors que constitueixen la comunitat educativa.

Està compost per: Director, Cap d’Estudis, Secretari, Representant de l’Ajuntament, professorat, pares, mares, alumnat i representant del PAS.
Entre altres atribucions té:

Formular propostes a l’equip directiu sobre la programació anual del centre i aprovar el projecte educatiu, sense perjudici de les competències del Claustre del professorat, en relació amb la planificació i organització docent.

Participar en el procés d’admissió d’alumnes i vetlar perquè es realitze amb subjecció a l’establit en la legislació vigent.

Aprovar el reglament de règim interior del centre.

Conèixer la resolució de conflictes disciplinaris i la imposició de sancions i vetlar perqué aquestes s’atinguen a la normativa vigent.

Aprovar el projecte de pressupost del centre i la seua liquidació.

Analitzar i valorar el funcionament general del centre i l’evolució del rendiment escolar.

EQUIP DIRECTIU

DIRECTORA: Ramos Giner, Francisca Isabel