UN ANY MÉS HEM CELEBRAT LA FESTA DE LES MATEMÀTIQUES…..

PROVA CANGUR A LA UNIVERSITAT D’ALACANT

Un grup d’alumnat de tercer i quart d’ESO del nostre Centre, del que més avall fem menció, va participar a la XXIII edició de les proves Cangur, que va tindre lloc el Dijous 22 de Març a la Universitat d’Alacant. La prova consisteix en la resolució de 30 problemes amb dificultat creixent als quals l’alumnat ha d’utilitzar totes les estratègies de pensament possibles amb una mica d’enginy. Es tracta de gaudir de la jornada i de fer unes Matemàtiques “diferents” de les quotidianes.

A més a més, una vegada acabaren la prova, van tenir una visita guiada pel campus de la UA i van visitar la planta solar.

PROVA CANGUR A L’IES LLOIXA

Un grup d’alumnat de primer i segon  d’ESO del nostre Centre,  del que més avall fem menció, va participar a la XXIII edició de les proves Cangur, que va tindre lloc el Divendres 23 de Març a l’IES LLoixa. La prova consisteix en la resolució de 30 problemes amb dificultat creixent als quals l’alumnat ha d’utilitzar totes les estratègies de pensament possibles amb una mica d’enginy. Es tracta de gaudir de la jornada i de fer unes Matemàtiques “diferents” de les quotidianes.

RAQUEL LLOPIS GOMIS

DEPARTAMENT DE MATEMÀTIQUES